lunes, 7 de marzo de 2011

miércoles, 2 de marzo de 2011

GRÀCIES Mamen !! Ara ja tenim fin i tot blog.

espero aquesta iniciativa sigui de profit per a tots; no es nomes uan eina comunicativa sino que permet estar al dia i tenir en un mmoc ben visible les lletres de cançons i la agenda ben informada i fresca...i a mes noticies de qualsevol mena.
M'encanta el dibuixet del Casal amb el Cor. Es molt cuco ...l'hauries de patentar!
Fisn la tarda
(no us acostumeu ; no acostumo a escriure ni contestar a aquestes hores ; estic de "permis" perque una filla l'han operat.
Per cert, encara no se si podre venir el 12 a la eucaristia de casal Loyola. Ya ho avisaré, ni que sigui el dia abans.Ho lamento tot i que cap som imperscincibles, fem colla i no som tants !!!)

jueves, 27 de noviembre de 2008

Visita agradable a la biblioteca, avui



Benvolgust al meu bloc.

Avui hem tingut una visita molt agradable a la Biblioteca del Parlament. Jo considero que a la vida i han gestos que agraeixes i més si saps que aquella persona te la vida complicada i plena de activitats. Ja en va agradar molt el seu discurs (ara donarè pistas) la famosa nit del 30 de setembre 2006 defensant el text de l'Estatut.. l'Estatut de la gallina...- va dir- la ·gallina de los "huevos de oro", qui ho anava a dir, que encara avui estan discutint sobre el or dels - per lo vist - maleits ous de la "gallina" aquets de Madrid i els de altres autonomies.
En fi, com de politica en tinc una mica prou, m'he decantat per parlat de Taradell perque es quelcom que sé que compartim . Sóc observadora i d'alguna ocasió vaig veure que compravem la premsa en el mateix quiosc. He compartit doncs uns minuts del meu mati amb un polític , molt agradable, que ja m'ha via fet sonriure altres vegades en alguna intervenció i que considero que parla molt bé i amb molt sentit comù. Ha estat super amable i ens ha fet una dedicatòria a un llibre seu que ens va regalar "Catalunya a judici" d'aquelles que emocionen. ( Vaja, ja he donat més pistes). Les coses com siguin, pero el pais guanya amb gent que et dedica temps, que s'interessa per les coses de l'altre malgrat tot el pes que te a sobre. Algun comentari que ens ha fet sobre la bona feina que fem i que molt sovint no es prou coneguda, ho comparteixo. Aquest tema és el que més en preocupa, perque porto molt anys i veig que que la visibilitat i la publicitat de la feina que fem no es prou bona- Es delicat , sí, en soc conscient pero no esta prohibit parlar-ho i pot ser motiu d'un dels article que faré proximament. Si m'animo, ja us mantindrè al corrent.
He donat moltes pistes, se suposa que tohom sap qui es