espero aquesta iniciativa sigui de profit per a tots; no es nomes uan eina comunicativa sino que permet estar al dia i tenir en un mmoc ben visible les lletres de cançons i la agenda ben informada i fresca...i a mes noticies de qualsevol mena.
M'encanta el dibuixet del Casal amb el Cor. Es molt cuco ...l'hauries de patentar!
Fisn la tarda
(no us acostumeu ; no acostumo a escriure ni contestar a aquestes hores ; estic de "permis" perque una filla l'han operat.
Per cert, encara no se si podre venir el 12 a la eucaristia de casal Loyola. Ya ho avisaré, ni que sigui el dia abans.Ho lamento tot i que cap som imperscincibles, fem colla i no som tants !!!)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario